Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Strategie modrého oceánu

Renée Mauborgne, W. Chan Kim

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Cena na prodejně: 459.00 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-15%
390

-+

Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů Do 2 dní na prodejně

NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst.

EAN9788072612956
Rozměry244,0×174,0×22,0
Datum vydání30. 09. 2015
Nakladatelství:gement Press ČR - výroba