Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Brand New

Wally Olins

Nová podoba značek

Cena na prodejně: 299.00 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-15%
254

Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů Na prodejně do 2 dnů

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
EAN9788075290472
ISBN978-80-7529-047-2
Rozměry235,0x175,0x22,0
Počet stran200
Nakladatelství:Taschen