Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Hodnota a e-business
Alena Klapalová
Cena v prodejně:
181 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-19 Kč
162 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 5 dnů
K vyzvednutí pá 12.12 13:00
Odesíláme do 5 dnů
od 59 Kč, dodání po 15.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 12.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | út 16.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | pá 12.12 |
| One Curier | 65 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 16.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
| EAN | 9788021055063 |
|---|---|
| ISBN | 9788021055063 |
| Rozměry | 205 x 147 x 12 mm |
| Hmotnost | 240 |
| Datum vydání | 19. 04. 2012 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 180 |
| Nakladatelství: | Masarykova univerzita Brno |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela