Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Modern Americanness

Christopher Long

The New Graphic Design in the United States 1890-1940

Cena v prodejně: 1 490 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-149
1 341

U dodavatele

340-350ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí pá 12.12 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání po 15.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 12.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 15.12
Zásilkovna69 Kčpo 15.12
Zásilkovna SK95 Kčút 16.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 12.12
One Curier65 Kčpo 15.12
Zásilkovna - domů99 Kčpo 15.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 16.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Venturing across five decades of American culture, this landmark book explores how modern graphic design emerged in the United States and how it became an intrinsic feature of the country's identity. Christopher Long tells this story in a wholly new way, exposing many long-forgotten figures and movements, and resurrecting the debates and conceptions that were integral to the new art. In a series of deeply involving portraits of American artists and innovators who helped shape the very look of the modern age, American Modernness offers a sweeping story of the country's visual culture and its distinctiveness.
Christopher Long is Martin S. Kermacy Centennial Professor in the School of Architecture at the University of Texas at Austin. He is the author of more than twenty books, including Lucian Bernhard and Adolf Loos: Meaning, Context, Reception-Essays.
EAN9788074374401
ISBN9788074374401
Datum vydání18. 11. 2024
Vazbapevná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:KANT
Jazyk:anglicky