Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketingová komunikace v místě prodeje

Daniel Jesenský
Cena v prodejně: 499 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-275
224

U dodavatele

30-40ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 23.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 24.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 23.4

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 24.4
Balíkovna79 Kčst 24.4
Zásilkovna69 Kčst 24.4
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 24.4
Zásilkovna SK95 Kččt 25.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 23.4
WEDO doručení na adresu65 Kčst 24.4
Zásilkovna - domů99 Kčst 24.4
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 24.4
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 25.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

EAN9788027117246
ISBN978-80-271-1724-6
Rozměry248 x 177 x 32 mm
Hmotnost1
Datum vydání01. 09. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:512
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky