Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky

E-kniha Žena a muž v marketingové komunikaci

a kol.
EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
69

Ihned ke stažení

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
EAN9788090427341
ISBN978-80-904-2734-1
Dostupné formátypdf
Datum vydání2010
Vazbae-book
Počet stran:260
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:česky