Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Strategický marketing

Dagmar Jakubíková

Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání

EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
509

Ihned ke stažení

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.

EAN9788027137220
ISBN978-80-271-3722-0
Dostupné formátypdf
Datum vydání2023
Vazbae-book
Počet stran:432
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky