Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha POP - In-store komunikace v praxi
Daniela KrofiánováTrendy a nástroje marketingu v místě prodeje
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
253 Kč
Ihned ke stažení
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále význ
amnější roli v komunikaci se zákazníky.
amnější roli v komunikaci se zákazníky.
| EAN | 9788024728407 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-247-2840-7 |
| Dostupné formáty | |
| Datum vydání | 2009 |
| Vazba | e-book |
| Počet stran: | 224 |
| Nakladatelství: | Grada |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela