Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada

Výklad pojmů a teorie oboru

EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
150

Ihned ke stažení

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

EAN9788024655789
ISBN978-80-246-5578-9
Dostupné formátypdf
Datum vydání2023
Vazbae-book
Počet stran:120
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:česky