Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky

E-kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Jan Závodný Pospíšil
EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
69

Ihned ke stažení

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.
EAN9788087500330
ISBN978-80-875-0033-0
Dostupné formátypdf
Datum vydání2013
Vazbae-book
Počet stran:124
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:česky