Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Public relations jako ovlivňování mínění
Jozef FtorekJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání
E-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
253 Kč
Ihned ke stažení
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de
finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
EAN | 9788024739267 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-3926-7 |
Dostupné formáty | pdf|epub|mobi |
Datum vydání | 2012 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 224 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela