Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky

E-kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Martina Blažková
EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
319

Ihned ke stažení

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu
EAN9788024715353
ISBN978-80-247-1535-3
Dostupné formátypdf
Datum vydání2007
Vazbae-book
Počet stran:280
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky