Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Psychologie barev v marketingu

Pavel Hrejsemnou
EbookE-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
150

Ihned ke stažení

Odhalte skrytou sílu barev v marketingu!

Už jste se někdy zamysleli, proč vás některé značky okamžitě osloví, zatímco jiné zapadnou? Proč je logo Coca-Coly červené a Facebooku modré? Odpověď leží v psychologii barev – mocném, ale často podceňovaném nástroji, který dokáže ovlivnit vnímání, emoce a chování zákazníků.

Tato komplexní kniha vás provede fascinujícím světem barev a jejich dopadu na marketing. Zjistíte, jak každá jednotlivá barva – od vášnivé červené přes uklidňující modrou, energickou žlutou, luxusní zlatou až po elegantní černou – komunikuje specifická sdělení a vyvolává konkrétní emoce.

Naučíte se:

Pochopit psychologický význam a kulturní asociace klíčových barev.Analyzovat barevné volby ikonických světových značek.Strategicky vybírat barevné palety, které posílí identitu vaší značky.Vyhnout se běžným chybám při aplikaci barev v marketingu.Využít barvy k ovlivňování nákupních rozhodnutí a budování silných emocí.

Ať už jste marketér, podnikatel, designér, nebo jen chcete lépe porozumět světu kolem sebe, tato kniha je vaším průvodcem k ovládnutí jazyka barev. Přestaňte se na barvy dívat jen jako na estetiku a začněte je vnímat jako strategický nástroj pro váš úspěch!

EAN9990004212619
ISBN999-00-042-1261-9
Dostupné formátypdf|epub|mobi
Datum vydání2025
Vazbae-book
Počet stran:103
Nakladatelství:IDEAIFY s.r.o.
Jazyk:česky