Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketingový manažment

Eva Hanuláková

Strategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka

Cena v prodejně: 572 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-58
514

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 9.12 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 10.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 9.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 10.12
Zásilkovna69 Kčst 10.12
Zásilkovna SK95 Kččt 11.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 9.12
One Curier65 Kčst 10.12
Zásilkovna - domů99 Kčst 10.12
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 11.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.
EAN9788083051133
ISBN978-80-8305-113-3
Rozměry240 x 165 x 0 mm
Datum vydání01. 08. 2025
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:304
Nakladatelství:GRADA
Jazyk:slovensky