Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Marketingový manažment
Eva HanulákováStrategický prístup k tvorbe hodnoty pre zákazníka
Cena v prodejně:
572 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-58 Kč
514 Kč
U dodavatele
20-30ks na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí út 9.12 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání st 10.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | út 9.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 11.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | út 9.12 |
| One Curier | 65 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 11.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na zmeny a prispôsobiť rozhodovanie aktuálnym podmienkam, a to najmä v prostredí plnom neistoty. Ich využívanie podporuje interakciu medzi členmi tímu, buduje dôveru a zvyšuje angažovanosť zamestnancov v rozhodovacom procese.
| EAN | 9788083051133 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-8305-113-3 |
| Rozměry | 240 x 165 x 0 mm |
| Datum vydání | 01. 08. 2025 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 304 |
| Nakladatelství: | GRADA |
| Jazyk: | slovensky |
© 2025 Knihkupectví Daniela