Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Finanční řízení hotelů

Hana Březinová
Cena v prodejně: 599 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-60
539

U dodavatele

80-90ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 6.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 6.5
Balíkovna79 Kčpo 6.5
Zásilkovna69 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK95 Kčút 7.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 6.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení dokázal hotelu prospět? Vladana Horáková, která je nominována v rámci Asociace hotelů a restaurací na hoteliérku roku 2022 za Golden Apple Hotels se prakticky snaží pozitivně ovlivňovat cestovní ruch i sektor služeb a umožnit udržitelnost a rozvoj v hotelnictví v komplikovaných dvacátých letech našeho století. Kniha Finanční řízení hotelů je prolnutím přístupů obou autorek.

Na ekonomiku každého hotelu má velký vliv jeho organizační struktura, zda se jedná o samostatný hotel nebo hotelový řetězec, dále se projeví právní, politické a inflační vlivy. Nelze opomenout ekologii, rychle se měnící technologie i sociokulturní aspekty. K tomu je potřeba přidat ten nejdůležitější element, kterým je host.

Cíl finančního řízení hotelu se rozdělí na proud vnější a vnitřní a podle toho je potřeba nastavit pravidla, metody, způsoby získávání a přenosu informací, jejich seskupování a vyústění do informačních výstupů potřebných pro manažerské a finanční řízení hotelu. Úspěšný manažer se v knize ponoří do systému kalkulací, rozpočetnictví, controllingu a hotelového reportingu. Než si zavolá externí spolupracovníky, jako jsou daňový poradce a auditor, seznámí se s účetními a daňovými specifiky hotelu a možnými kontrolními systémy. Svoje poznatky završí interním a externím auditem.

EAN9788076765238
ISBN978-80-7676-523-8
Rozměry235 x 160 x 15 mm
Datum vydání01. 10. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Wolters Kluwer R a
Jazyk:česky