Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Mezinárodní marketing
Hana MachkováStrategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
10-20ks na objednávku.
K vyzvednutí út 9.12 13:00
od 59 Kč, dodání st 10.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | út 9.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 11.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | út 9.12 |
| One Curier | 65 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 11.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
| EAN | 9788027130061 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-271-3006-1 |
| Rozměry | 242 x 170 x 14 mm |
| Hmotnost | 0.3700000047683716 |
| Datum vydání | 01. 11. 2021 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 208 |
| Nakladatelství: | Grada |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela