Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích
Aleš Durďák
Cena v prodejně:
249 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25 Kč
224 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí út 9.12 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání st 10.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | út 9.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 11.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | út 9.12 |
| One Curier | 65 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 10.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 11.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.
| EAN | 9788074023989 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-7402-398-9 |
| Rozměry | 295 x 285 x 238 mm |
| Hmotnost | 226 |
| Datum vydání | 16. 12. 2019 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 120 |
| Nakladatelství: | Computer Media |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela