Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing

Jaroslav Kita
Cena v prodejně: 658 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-66
592

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 7.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 9.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 7.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 9.5
Balíkovna79 Kččt 9.5
Zásilkovna69 Kččt 9.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 9.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 10.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 7.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 9.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 9.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 9.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 10.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku.

Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu.

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

EAN9788081685507
ISBN978-80-8168-550-7
Rozměry249 x 179 x 29 mm
Datum vydání01. 02. 2017
Vazbapevná vazba
Počet stran:424
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky