Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách

Jaroslav Švelch
Cena v prodejně: 329 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-33
296

U dodavatele

350-360ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 22.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 23.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 22.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 23.5
Balíkovna79 Kččt 23.5
Zásilkovna69 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 23.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 24.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 22.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 23.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 23.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 24.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře? Ve snaze odpovědět na tyto otázky zkoumá kniha Hráč vs. příšery uplynulé půlstoletí příšer ve hrách od draků z prvních stolních her na hrdiny a pixelových mimozemšťanů ze Space Invaders až po zdeformované mutanty z The Last of Us či bizarní bestie z Bloodborne a odhaluje jejich společné rysy. Na příkladech monster všemožných typů zkoumá Jaroslav Švelch umění designu příšer a vliv, který na něj měla mytologie, výtvarné umění, populární kultura a stolní RPG hry. Zároveň ukazuje, že počítačové hry navazují na studenoválečnou koncepci jasně definovaných, vypočitatelných nepřátel a zobrazují monstra jako postavy, které jsou nenapravitelně zlé, ale přitom nevyhnutelně vždy porazitelné. Na jednu stranu vysvětluje, v čem jsou takto zjednodušené herní příšery přitažlivé, ale zároveň také zkoumá, jak by se toto médium mohlo dál rozvíjet, aby nabídlo i nuancovanější podoby monstrozity.
EAN9788074704925
ISBN978-80-7470-492-5
Rozměry215 x 145 x 15 mm
Datum vydání04. 04. 2024
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:192
Nakladatelství:AKROPOLIS
Jazyk:česky