Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

Jiří Fotr
Cena v prodejně: 495 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
445

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí st 18.12 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání čt 19.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 18.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 19.12
Balíkovna64 Kččt 19.12
Zásilkovna69 Kččt 19.12
Zásilkovna SK95 Kčpá 20.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 18.12
One Curier65 Kččt 19.12
Balíkovna na adresu89 Kččt 19.12
Zásilkovna - domů99 Kččt 19.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 20.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.
EAN9788027104345
ISBN978-80-271-0434-5
Rozměry250 x 175 x 25 mm
Hmotnost660
Datum vydání01. 10. 2017
Vazbapevná vazba
Počet stran:320
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky