Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Reklama

Jitka Vysekalová

Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Cena v prodejně: 299 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30
269

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí st 15.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání čt 16.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 15.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 16.5
Balíkovna79 Kččt 16.5
Zásilkovna69 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 16.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 17.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 15.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 16.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 16.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 17.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
EAN9788024758657
ISBN978-80-247-5865-7
Rozměry244 x 170 x 14 mm
Hmotnost398
Datum vydání01. 08. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:232
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky