Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Pocit naliehavosti
John Kotter
Cena v prodejně:
480 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-48 Kč
432 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí út 21.5 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání st 22.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 21.5 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | st 22.5 |
Balíkovna | 79 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 22.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 23.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 21.5 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 22.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | st 22.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 23.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom). Vo svojom medzinárodnom bestselleri Vedenie procesu zmeny (Leading Change) predstavil Kotter osemfázový proces zavádzania úspešných transformácii, ktorý neskôr v bájke Náš ľadovec sa roztápa (Our Iceberg Is Melting) ilustroval podobenstvom o kolónii tučniakov.
V knihe Pocit naliehavosti teraz autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležitý prvý krok pri pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny. A prečo je potrebné zamerať sa na naliehavosť? Bez pocitu naliehavosti je totiž každý pokus o zmenu odsúdený na neúspech. Autor odhaľuje zradnosť uspokojenia sa s existujúcim stavom, a to vo všetkých jeho formách a podobách.
V knihe Pocit naliehavosti teraz autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležitý prvý krok pri pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny. A prečo je potrebné zamerať sa na naliehavosť? Bez pocitu naliehavosti je totiž každý pokus o zmenu odsúdený na neúspech. Autor odhaľuje zradnosť uspokojenia sa s existujúcim stavom, a to vo všetkých jeho formách a podobách.
EAN | 9788081091155 |
---|---|
ISBN | 978-80-8109-115-5 |
Rozměry | 215 x 150 x 22 mm |
Datum vydání | 01. 02. 2010 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 176 |
Nakladatelství: | Eastone |
Jazyk: | slovensky |
© 2024 Knihkupectví Daniela