Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Propaganda džihádu
Kateřina PliskováČasopisy Al-káidy, Islámského státu a Tálibánu v angličtině
Cena v prodejně:
199 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-20 Kč
179 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 5 dnů
K vyzvednutí po 15.12 13:00
Odesíláme do 5 dnů
od 59 Kč, dodání út 16.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | po 15.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | st 17.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | po 15.12 |
| One Curier | 65 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 17.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Džihádistická propaganda, která se šíří volně na internetu ve formě online časopisů, je stále se prohlubujícím trendem, který dnes představuje významnou bezpečnostní hrozbu. Ta může vést k radikalizaci a rekrutaci osob do džihádistických skupin, ale i k jejich motivaci provést teroristický čin uvnitř nepřátelské společnosti.
Předkládaná publikace se zabývá třemi případy džihádistických časopisů, za kterými stojí významné islamistické organizace. Jedná se o časopis Inspire, který vydává Al-Káida na Arabském poloostrově, časopis Dabiq, jenž je počinem tzv. Islámského státu, a Azan, za nímž stojí Pákistánské hnutí Tálibán. Analýza jednotlivých případů vychází z modelu analýzy propagandy od Gartha Jowetta a Victorie O’Donnellové. V knize jsou představeny způsoby a techniky, které islamistické organizace využívají k propagandě vlastní ideologie a zejména k manipulaci s cílovým publikem. Součástí jsou názorné ukázky vizuálního zpracování vybraných časopisů, které doplňují textový obsah. V závěru dochází ke vzájemnému porovnání představených případů, přičemž jsou identifikovány základní charakteristické rysy dané formy džihádistické propagandy.
Předkládaná publikace se zabývá třemi případy džihádistických časopisů, za kterými stojí významné islamistické organizace. Jedná se o časopis Inspire, který vydává Al-Káida na Arabském poloostrově, časopis Dabiq, jenž je počinem tzv. Islámského státu, a Azan, za nímž stojí Pákistánské hnutí Tálibán. Analýza jednotlivých případů vychází z modelu analýzy propagandy od Gartha Jowetta a Victorie O’Donnellové. V knize jsou představeny způsoby a techniky, které islamistické organizace využívají k propagandě vlastní ideologie a zejména k manipulaci s cílovým publikem. Součástí jsou názorné ukázky vizuálního zpracování vybraných časopisů, které doplňují textový obsah. V závěru dochází ke vzájemnému porovnání představených případů, přičemž jsou identifikovány základní charakteristické rysy dané formy džihádistické propagandy.
| EAN | 9788074851131 |
|---|---|
| ISBN | 9788074851131 |
| Rozměry | 230 x 160 x 8 mm |
| Hmotnost | 228 |
| Datum vydání | 29. 11. 2016 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 104 |
| Nakladatelství: | Barrister & Principal |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela