Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Sports Communication on Social Media and Audience Reactions

Kateřina Turková
Cena v prodejně: 380 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-38
342

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 9 dnů

K vyzvednutí po 12.1 13:00

Odesíláme do 9 dnů

od 59 Kč, dodání út 13.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 12.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 13.1
Zásilkovna69 Kčút 13.1
Zásilkovna SK95 Kčst 14.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 12.1
One Curier65 Kčút 13.1
Zásilkovna - domů99 Kčút 13.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 14.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

This book examines the social media communication of Czech athletes, with a focus on the commercialization of their content. It analyzes the topic from two perspectives: the athletes who share their messages and the fans who receive them, both as sports content and commercial promotion. While research on athletes' social media communication exists in other countries, similar studies have not yet been conducted in the Czech Republic. This study combines a year-long content analysis of selected athletes' Facebook pages with interviews with athletes and their representatives, offering a comprehensive look at the phenomenon. The book is intended for experts and the general public interested in sports communication, social media, and marketing.
EAN9788024659664
ISBN9788024659664
Rozměry206 x 144 x 24 mm
Datum vydání17. 04. 2025
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:227
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:anglicky