Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Sports Communication on Social Media and Audience Reactions
Kateřina Turková
Cena v prodejně:
380 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-38 Kč
342 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 5 dnů
K vyzvednutí pá 12.12 13:00
Odesíláme do 5 dnů
od 59 Kč, dodání po 15.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 12.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | út 16.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | pá 12.12 |
| One Curier | 65 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 15.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 16.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
This book examines the social media communication of Czech athletes, with a focus on the commercialization of their content. It analyzes the topic from two perspectives: the athletes who share their messages and the fans who receive them, both as sports content and commercial promotion. While research on athletes' social media communication exists in other countries, similar studies have not yet been conducted in the Czech Republic. This study combines a year-long content analysis of selected athletes' Facebook pages with interviews with athletes and their representatives, offering a comprehensive look at the phenomenon. The book is intended for experts and the general public interested in sports communication, social media, and marketing.
| EAN | 9788024659664 |
|---|---|
| ISBN | 9788024659664 |
| Rozměry | 206 x 144 x 24 mm |
| Datum vydání | 17. 04. 2025 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 227 |
| Nakladatelství: | Karolinum |
| Jazyk: | anglicky |
© 2025 Knihkupectví Daniela