Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak se učitelé učí

Klára Šeďová

Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování

Cena v prodejně: 273 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-28
245

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 2.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 2.5
Balíkovna79 Kččt 2.5
Zásilkovna69 Kččt 2.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 2.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 3.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kččt 2.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 2.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 2.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 3.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení žáků a prohlubovat jejich porozumění výukovému obsahu. Druhá pojednává o tom, jakým způsobem se učitelé mohou v rámci profesního rozvoje učit proměňovat svoji práci, a to za pomoci videonahrávek vlastní výuky, jejich následné analýzy a reflexe. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Sedmero kazuistik uzavírá syntéza, která vypovídá zejména o tom, jak obtížné je změnit vlastní jednání, zvláště má-li jít o komplexní a hlubokou proměnu.
EAN9788021084629
ISBN978-80-210-8462-9
Rozměry231 x 161 x 20 mm
Hmotnost568
Datum vydání01. 05. 2017
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:325
Nakladatelství:muni PRESS
Jazyk:česky