Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Kristína Viestováposlední kusy na objednávku.
K vyzvednutí po 8.12 13:00
od 59 Kč, dodání út 9.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | po 8.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | st 10.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | po 8.12 |
| One Curier | 65 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 10.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
| EAN | 9788081681196 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-8168-119-6 |
| Rozměry | 220 x 155 x 15 mm |
| Datum vydání | 01. 11. 2014 |
| Vazba | pevná vazba |
| Počet stran: | 148 |
| Nakladatelství: | Wolters Kluwer |
| Jazyk: | slovensky |
Další knihy od autora Kristína Viestová
© 2025 Knihkupectví Daniela