Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová
Cena v prodejně: 127 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-13
114

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 7.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 9.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 7.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 9.5
Balíkovna79 Kččt 9.5
Zásilkovna69 Kččt 9.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 9.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 10.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 7.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 9.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 9.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 9.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 10.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

EAN9788081681196
ISBN978-80-8168-119-6
Rozměry220 x 155 x 15 mm
Datum vydání01. 11. 2014
Vazbapevná vazba
Počet stran:148
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky