Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Specifika marketingu luxusních značek

Květa Olšanová
Cena v prodejně: 339 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-34
305

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 16.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 16.5
Balíkovna79 Kččt 16.5
Zásilkovna69 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 16.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 17.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kččt 16.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 16.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 17.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.

V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

EAN9788027139217
ISBN978-80-271-3921-7
Rozměry242 x 168 x 9 mm
Hmotnost0.30000001192092896
Datum vydání22. 09. 2023
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:168
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky