Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
100 otázek a odpovědí - Zákoník práce po novele, Reklama a propagace
Ladislav Jouzaposlední kusy na objednávku.
K vyzvednutí út 30.4 13:00
od 59 Kč, dodání čt 2.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 30.4 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | čt 2.5 |
Balíkovna | 79 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | čt 2.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | pá 3.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 30.4 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | čt 2.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | pá 3.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Zákoník práce po novele
Dne 26. 6. 2020 byl publikován ve Sbírce zákonů zákon č. 285/2020 Sb., kterým se mění zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a některé další související zákony. Tato novela je především tzv. implementační, neboť transponuje části směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/957 ze dne 28. června 2018, kterou se mění směrnice 96/71/ES o vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb. Transpoziční lhůta je zde 30. 7. 2020. Cílem směrnice je předcházet importu „levnějších pracovních činností“ do jiného členského státu Evropských společenství, s cílem snížit vlastní náklady zaměstnáváním levnějších pracovních sil z jiného členského státu v rámci nadnárodního poskytování služeb. Podle čl. 2 směrnice se za vyslaného pracovníka (zaměstnance) považuje pracovník (zaměstnanec), který po omezenou dobu vykonává práci na území jiného členského státu, než ve kterém obvykle pracuje. Zákon č. 285/2020 Sb. nabyl účinnosti dne 30. 7. 2020, s výjimkou ustanovení týkajících se nové úpravy dovolené, které nabývají účinnosti 1. 1. 2021, neboť nárok na dovolenou je obecně vázán na kalendářní rok a nelze provádět změnu jeho zákonných podmínek v průběhu kalendářního roku
Reklama, propagace
V podnikatelské praxi se s výdaji na reklamu nebo dary setkáváme poměrně často. Ne vždy ale poplatníci správně určí daňovou účinnost těchto výdajů. Zatímco v případě darů se vždy jedná o nedaňový výdaj, reklama je výdajem daňovým. Co se týká posouzení daňové účinnosti výdajů na reklamu, tam je nutno vycházet z ustanovení § 24 odst. 1 citovaného zákona, podle kterého – zjednodušeně řečeno – jsou daňové takové výdaje, které souvisí s dosažením zajištěním a udržením zdanitelných příjmů. Vzhledem k tomu, že reklama propaguje činnost podnikatele, souvislost mezi ní (resp. na ni vynaloženými výdaji) a zdanitelnými příjmy lze prokázat a tak se jedná o výdaje daňové. Lze tedy uzavřít a obecně konstatovat, že výdaje na reklamu jsou výdaji daňovými (základ daně snižují). Poplatník je pochopitelně povinen správci daně při případné daňové kontrole souvislost mezi reklamou a daňovou účinností souvisejícího výdaje prokázat.
EAN | 9788073654474 |
---|---|
Rozměry | 209 x 147 x 7 mm |
Hmotnost | 85 |
Datum vydání | 10. 09. 2020 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 96 |
Nakladatelství: | Poradce |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Ladislav Jouza
© 2024 Knihkupectví Daniela