Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Luboš Bárta
Cena v prodejně: 449 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-45
404

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí út 23.12 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání po 29.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 23.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 29.12
Zásilkovna69 Kčpo 29.12
Zásilkovna SK95 Kčút 30.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 23.12
One Curier65 Kčpo 29.12
Zásilkovna - domů99 Kčpo 29.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 30.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

EAN9788087573075
ISBN978-80-87573-07-5
Rozměry240 x 173 x 35 mm
Hmotnost1
Vazbapevná vazba
Počet stran:464
Nakladatelství:Radix
Jazyk:česky