Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Vlivy ekonomické krize na změnu chování management
Marek Merhaut
Cena v prodejně:
355 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-36 Kč
319 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí čt 9.5 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání pá 10.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 9.5 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | pá 10.5 |
Balíkovna | 79 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 10.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 13.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 9.5 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 10.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | pá 10.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 13.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.
Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.
EAN | 9788074783654 |
---|---|
ISBN | 978-80-7478-365-4 |
Rozměry | 205 x 145 x 8 mm |
Hmotnost | 200 |
Datum vydání | 20. 11. 2013 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 152 |
Nakladatelství: | Wolters Kluwer |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela