Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Marek Moudrý20-30ks na objednávku.
K vyzvednutí po 22.12 13:00
od 59 Kč, dodání út 23.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | po 22.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | út 23.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | út 23.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | po 29.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | po 22.12 |
| One Curier | 65 Kč | út 23.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 23.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 29.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
| EAN | 9788074023613 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-7402-361-3 |
| Rozměry | 295 x 210 x 13 mm |
| Hmotnost | 634 |
| Datum vydání | 12. 09. 2018 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 112 |
| Nakladatelství: | Computer Media |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela