Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Metody komplexního hodnocení podniku

Marek Vochozka
Cena v prodejně: 589 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-59
530

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 16.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 16.5
Balíkovna79 Kččt 16.5
Zásilkovna69 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 16.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 17.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kččt 16.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 16.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 17.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
EAN9788027117017
ISBN978-80-271-1701-7
Rozměry248 x 177 x 34 mm
Hmotnost965
Datum vydání01. 09. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:480
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky