Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing podnikov cestovného ruchu

Marian Gúčík
Cena v prodejně: 493 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
443

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 9.12 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 10.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 9.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 10.12
Zásilkovna69 Kčst 10.12
Zásilkovna SK95 Kččt 11.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 9.12
One Curier65 Kčst 10.12
Zásilkovna - domů99 Kčst 10.12
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 11.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.
EAN9788081688126
ISBN978-80-8168-812-6
Rozměry241 x 175 x 15 mm
Datum vydání01. 02. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:248
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky