Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Milan Oreský
Cena v prodejně: 679 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-68
611

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí čt 2.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 3.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 3.5
Balíkovna79 Kčpá 3.5
Zásilkovna69 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 3.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä pôsobiaceho v obchode. Učebnica nadväzuje na základné predmety ekonomickej a finančnej oblasti, s cieľom poukázať na prepojenie obchodných a finančných rozhodnutí v podniku a ich synergie.

Riadenie podnikových aktív hodnotia autori cez ukazovatele obnovy, štruktúry, využitia a aktivity majetku. Analytický prístup k finančným a ekonomickým aspektom rozhodovania v podniku je postavený na kontrolingovej koncepcii na úrovni podniku a podstatná časť učebného textu sa priamo sústreďuje na finančnú analýzu obchodného podniku. Autori sa venujú aj súčasným metódam hodnotenia výkonnosti podniku, analýzam výsledku hospodárenia a peňažných tokov a analýzam vybraných kvantitatívnych výsledkov obchodného podniku. Kladú dôraz na ekonomickú interpretáciu a vysvetlenie súvislostí marketingových, obchodných činností a ich finančných efektov.

Publikácia osloví najmä študentov vysokých škôl, ale sústreďujú sa v nej aj v praxi využívané užitočné poznatky pri obchodných a marketingových rozhodnutiach na podnikovej úrovni.

EAN9788057105756
ISBN978-80-571-0575-6
Rozměry241 x 172 x 11 mm
Datum vydání01. 02. 2023
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:192
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky