Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Cíle, cesty a nástroje formativního učitele
Milan Šrámek
Cena v prodejně:
390 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-39 Kč
351 Kč
U dodavatele
30-40ks na objednávku.
V prodejně do 5 dnů
K vyzvednutí po 15.12 13:00
Odesíláme do 5 dnů
od 59 Kč, dodání út 16.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | po 15.12 | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | st 17.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | po 15.12 |
| One Curier | 65 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 16.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 17.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
V modelu současného formativního hodnocení (FH) je učitel stále ten, kdo žákům říká čím prošli, co udělali, co to znamená a také kde a jak mají pokračovat. Učitel je tedy stále ten, kdo žáka kontroluje a řídí, zatímco žákova analytická, reflexní a organizační mysl "spí". V pedagogickém terénu chybí metodika pro práci se zkušeností žáků, což je ekvivalent pro slovo "kompetence", kde by žáci vědomě rozpoznávali svou učební a cestu (obsah a proces) na základě její facilitované reflexe.
Popsaná konkrétní metoda (cesta) pracuje s Demingovým cyklem PDCA a se sdílenou reflexí, kterou facilituje učitel speciálním sledem otevřených otázek. Žáci jsou těmi, kdo s pomocí učitele reflektují svoji zkušenost, hodnotí svou práci (na své úrovni) ve více hlediskovém hodnocení a rozhodování, což jim umožňuje myslet meta-kognitivně, tvořivě a růstově. Umožňuje jim tedy využívat vyšších hladin myšlení, což způsobuje i více vnitřní motivace. V účinku jde o určitý mentální "scaffolding", který umožňuje rozvoj slovní zásoby, řešení problémů a dovedností učit se. Tím se od principů konvenčního FH, které využívá převážně vnější zpětné vazby, podstatně liší. Meta-kognice je rozvíjena prostřednictvím tzv. "reflexního myšlení" a rozvíjí dovednost žáků pro sebehodnocení a odpovědnost pro rozhodování. V pracovních kapitolách této knihy je uveden průnik k psychologizujícímu pozadí, včetně užitků a příznivých dopadů na žáky i učitele.
Kniha si klade za cíl ukázat čtenáři zásadní rozdíl mezi "regulací", "korekcí" a "formací" žákova myšlení a učení. Facilitační přístup tak může pomáhat nejen v budování znalostí, ale i kultivovat žákovské chování a postoje. Tím přispívá k lepšímu klimatu. Popsaná metoda Využívá principů konstruktivistické a humanistické pedagogiky, zejména vnitřní zpětné vazby aktivizující hluboké myšlení a směřující k růstovému, sebepřekračování učební zkušenosti žáků. Podpora a rozvoj meta-kognice je nedílnou součástí budování kompetencí. Školy, které dají prostor pro kultivaci této přirozené dovednosti žáků, mohou být nejen úspěšnější, ale zejména blíže individuálnímu přístupu k žákům a rozvoji jejich osobnosti.
Popsaná konkrétní metoda (cesta) pracuje s Demingovým cyklem PDCA a se sdílenou reflexí, kterou facilituje učitel speciálním sledem otevřených otázek. Žáci jsou těmi, kdo s pomocí učitele reflektují svoji zkušenost, hodnotí svou práci (na své úrovni) ve více hlediskovém hodnocení a rozhodování, což jim umožňuje myslet meta-kognitivně, tvořivě a růstově. Umožňuje jim tedy využívat vyšších hladin myšlení, což způsobuje i více vnitřní motivace. V účinku jde o určitý mentální "scaffolding", který umožňuje rozvoj slovní zásoby, řešení problémů a dovedností učit se. Tím se od principů konvenčního FH, které využívá převážně vnější zpětné vazby, podstatně liší. Meta-kognice je rozvíjena prostřednictvím tzv. "reflexního myšlení" a rozvíjí dovednost žáků pro sebehodnocení a odpovědnost pro rozhodování. V pracovních kapitolách této knihy je uveden průnik k psychologizujícímu pozadí, včetně užitků a příznivých dopadů na žáky i učitele.
Kniha si klade za cíl ukázat čtenáři zásadní rozdíl mezi "regulací", "korekcí" a "formací" žákova myšlení a učení. Facilitační přístup tak může pomáhat nejen v budování znalostí, ale i kultivovat žákovské chování a postoje. Tím přispívá k lepšímu klimatu. Popsaná metoda Využívá principů konstruktivistické a humanistické pedagogiky, zejména vnitřní zpětné vazby aktivizující hluboké myšlení a směřující k růstovému, sebepřekračování učební zkušenosti žáků. Podpora a rozvoj meta-kognice je nedílnou součástí budování kompetencí. Školy, které dají prostor pro kultivaci této přirozené dovednosti žáků, mohou být nejen úspěšnější, ale zejména blíže individuálnímu přístupu k žákům a rozvoji jejich osobnosti.
| EAN | 9788011059651 |
|---|---|
| ISBN | 9788011059651 |
| Datum vydání | 11. 03. 2025 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 192 |
| Nakladatelství: | HEURKA CZ |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela