Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Základy marketingu

Miroslav Karlíček

2., přepracované a rozšířené vydání

Cena v prodejně: 359 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-36
323

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí pá 10.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 13.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 10.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 13.5
Balíkovna79 Kčpo 13.5
Zásilkovna69 Kčpo 13.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 13.5
Zásilkovna SK95 Kčút 14.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 10.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 13.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 13.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 13.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 14.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?
EAN9788024758695
ISBN978-80-247-5869-5
Rozměry240 x 165 x 15 mm
Hmotnost485
Datum vydání01. 01. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky