Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Teorie literární komunikace

Miroslav Štochl

Úvod do studia literatury

Cena v prodejně: 229 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-23
206

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 3.5 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 6.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 3.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 6.5
Balíkovna79 Kčpo 6.5
Zásilkovna69 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK95 Kčút 7.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 3.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 6.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Všechno lze pochopit, dokonce i současnou literární vědu! Stačí mít spolehlivého průvodce! O tom, proč se dnešní literární věda neobejde bez poznatků gender studies a kulturních studií a co se vlastně skrývá za pojmy znak, struktura, interpretace, recepce či dekonstrukce, vypráví kniha, jejíž autor – pedagog pražské katedry české literatury a literární vědy FF UK – chce, aby stejnou měrou sloužila k zábavě, poučení i zamyšlení...
Tato kniha není jen popisem klasických východisek literární vědy, ale také pokusem o jejich revizi v kontextu postmoderní plurality a nového myšlení, které jde ruku v ruce s nedůvěrou k totalizujícím, unifikujícím přístupům. Důležitá je otázka ohledně samé pozice literární vědy - jaká je vůbec její úloha v době, kdy obvyklé problémy typologie, genologie, tematologie či poetiky střídá širší interdisciplinární výzkum vztahu literatury a kultury, např. v relacích literatura a univerzum (literární obraz a svět), literatura a komunikace (společný smysl, dialog, dorozumění, porozumění), literatura a společnost (pohlaví, rasa, národ…), literatura a dějiny (dějiny jako text, příběh, vyprávění), literatura a ekonomie (produkce, trh), literatura a nové technologie (média, hypertext)? Proč se nepokusit zodpovědět takové otázky třeba provokativním způsobem. Vhodné i jako nezvyklý úvod do teorie soudobé literatury.
EAN9788086903095
ISBN8086903095
Datum vydání14. 10. 2005
Počet stran:220
Nakladatelství:Akropolis
Jazyk:česky