Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing služeb efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

2., aktualizované a rozšířené vydání

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí st 22.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání čt 23.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 22.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 23.5
Balíkovna79 Kččt 23.5
Zásilkovna69 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 23.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 24.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 22.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 23.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 23.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 23.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 24.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.

Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

EAN9788024750378
ISBN978-80-247-5037-8
Rozměry239 x 167 x 15 mm
Hmotnost456
Datum vydání01. 03. 2014
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:272
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky