Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti (barevný, doporučeno pro 2. ročník)

neuveden
Cena v prodejně: 89 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-7
82

U dodavatele

100-110ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 9.12 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 10.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 9.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 10.12
Zásilkovna69 Kčst 10.12
Zásilkovna SK95 Kččt 11.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 9.12
One Curier65 Kčst 10.12
Zásilkovna - domů99 Kčst 10.12
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 11.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Systematické získávání základních čtenářských dovedností. Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: • zvládat základní čtenářské dovednosti, • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách. NNS2-70
EAN9788076006577
ISBN978-80-7600-657-7
Rozměry296 x 211 x 8 mm
Hmotnost214
Datum vydání14. 05. 2025
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:56
Nakladatelství:NNS
Jazyk:česky