Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Business modelování

Pavel Adámek; Lucie Maixnerová

Jak na business modely v digitálním prostředí

Cena v prodejně: 469 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-47
422

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 8.12 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 9.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 8.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 9.12
Zásilkovna69 Kčút 9.12
Zásilkovna SK95 Kčst 10.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.12
One Curier65 Kčút 9.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 
EAN9788027133567
ISBN978-80-271-3356-7
Rozměry245 x 170 x 17 mm
Hmotnost0.4699999988079071
Datum vydání31. 10. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:272
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky