Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Business modelování

Pavel Adámek; Lucie Maixnerová

Jak na business modely v digitálním prostředí

Cena v prodejně: 469 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-47
422

U dodavatele

30-40ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí čt 2.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 3.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 3.5
Balíkovna79 Kčpá 3.5
Zásilkovna69 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 3.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 
EAN9788027133567
ISBN978-80-271-3356-7
Rozměry245 x 170 x 17 mm
Hmotnost0.4699999988079071
Datum vydání31. 10. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:272
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky