Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Reklama

Pavel Horňák

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
359

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 17.5 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 20.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 17.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 20.5
Balíkovna79 Kčpo 20.5
Zásilkovna69 Kčpo 20.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 20.5
Zásilkovna SK95 Kčút 21.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 17.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 20.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 20.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 20.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 21.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

EAN9788087500941
ISBN978-80-87500-94-1
Rozměry240 x 176 x 32 mm
Datum vydání01. 01. 2018
Vazbapevná vazba
Počet stran:398
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:slovensky