Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Kreativita a její rozvoj

Petr Žák
Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí po 13.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání út 14.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 13.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 14.5
Balíkovna79 Kčút 14.5
Zásilkovna69 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 14.5
Zásilkovna SK95 Kčst 15.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 13.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 14.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 14.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 15.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Celý svět blázní po kreativitě.

Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu.

Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování.

Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa.

EAN9788087981238
ISBN978-80-87981-23-8
Rozměry170 x 235 mm
Datum vydání01. 01. 2017
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:344
Nakladatelství:MotivPress
Jazyk:česky