Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Hudba v reklamě

Radim Bačuvčík
Cena v prodejně: 269 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-27
242

U dodavatele

80-90ks na objednávku.

V prodejně do 9 dnů

K vyzvednutí pá 9.1 13:00

Odesíláme do 9 dnů

od 59 Kč, dodání po 12.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 9.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 12.1
Zásilkovna69 Kčpo 12.1
Zásilkovna SK95 Kčút 13.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 9.1
One Curier65 Kčpo 12.1
Zásilkovna - domů99 Kčpo 12.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 13.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
EAN9788087500514
ISBN978-80-87500-51-4
Rozměry238 x 175 x 20 mm
Hmotnost570
Vazbapevná vazba
Počet stran:224
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:česky