Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Katalog podpůrných opatření Narušené komunikační schopnosti

Renáta Vrbová

pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schop.

Cena v prodejně: 415 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-42
373

U dodavatele

100-110ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí pá 3.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 6.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 3.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 6.5
Balíkovna79 Kčpo 6.5
Zásilkovna69 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK95 Kčút 7.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 3.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 6.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti uvádí informace o typech narušené komunikační schopnosti v dětském věku, dopadu NKS do vzdělávacího procesu. Specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Celou publikaci provází ilustrativní příklady z praxe, které čtenářům přiblíží danou problematiku.

V prvních dvou kapitolách je charakteristika nejobvyklejších typů NKS, pro které jsou ve škole přiznávána podpůrná opatření. Dopady narušené komunikační schopnosti do vzdělávání ukáží pedagogům, jakým způsobem se NKS ve školním prostředí manifestuje. Samozřejmě, jsou jednotlivé dopady ilustrovány konkrétními případy.

Třetí kapitola se zaměřuje na pedagogickou diagnostiku a nastiňuje diagnostiku dle jazykových skupin. Navazuje na ni potom vlastní vymezení stupňů podprůrných opatření dle tří charakteristik – dle diagnóz, dle obtíží pro učitele a dle potřebné podpory školy.

Jádrem Katalogu je 4. kapitola, která se věnuje popisu a uplatňování jednotlivých podpůrných opatření, která jsou zde nejen charakterizována, ale také doplněna konkrétními příklady z praxe. Při popisu a aplikaci PO v jednotlivých stupních podpory vycházíme z aktuální školní legislativy a vlastní zkušenosti z práce se žáky s NKS. Podpůrná opatření jsou řazena obdobným způsobem jako ve formuláři „Doporučení ke vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami“. Problémem této skupiny žáků je, že hlavním podpůrným opatřením by mělo být opatření spočívající v poskytování speciálně pedagogické – logopedické intervence, což naráží na nedostatek kvalifikovaného personálu. Každé podpůrné opatření je doplněno příklady dobré a špatné praxe.

Publikaci doplňuje adresář speciálněpedagogických center zaměřených na děti a žáky s narušenou komunikační schopností a vybraných organizací poskytujících péči o žáky s NKS.

Slovníček odborných pojmů a seznam literatura a internetových odkazů nabízí zájemcům možnost čerpat další odborné informace. Autoři publikace jsou pracovníci speciálněpedagogických center, kteří vycházeli při psaní ze své dlouholeté praxe. Věříme, že předkládaný text pomůže pedagogům při práci s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností, nelze však zapomínat, že je stále velmi důležité osobně konzultovat poskytování podpůrných opatření s pracovníky ŠPZ a zákonnými zástupci žáka.

EAN9788076766310
ISBN978-80-7676-631-0
Rozměry300 x 215 x 11 mm
Datum vydání01. 03. 2023
Vazbabrožovaná vazba
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:česky