Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)

Robert B. Cialdini
Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
359

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí po 13.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání út 14.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 13.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 14.5
Balíkovna79 Kčút 14.5
Zásilkovna69 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 14.5
Zásilkovna SK95 Kčst 15.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 13.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 14.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 14.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 15.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

V knize se dozvíte:

  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků
EAN9788075550149
ISBN978-80-7555-014-9
Rozměry143 x 215 mm
Datum vydání01. 01. 2016
Vazbapevná vazba
Počet stran:404
Nakladatelství:Jan Melvil
Jazyk:česky