Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Spotřební imaginace státního socialismu

Lucie Česálková;kol.;Ondřej Táborský

Reklama v Československu 1948-1989

Cena v prodejně: 1 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-140
1 259

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí po 15.12 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání út 16.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 15.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 16.12
Zásilkovna69 Kčút 16.12
Zásilkovna SK95 Kčst 17.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 15.12
One Curier65 Kčút 16.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 16.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 17.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
EAN9788074704499
ISBN9788074704499
Rozměry308 x 233 x 46 mm
Hmotnost1
Datum vydání10. 02. 2023
Vazbapevná vazba
Počet stran:504
Nakladatelství:Akropolis
Jazyk:česky