Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Umělá inteligence jako (nové) médium

Tomáš Dvořák
Cena v prodejně: 350 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
315

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí po 15.12 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání út 16.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 15.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 16.12
Zásilkovna69 Kčút 16.12
Zásilkovna SK95 Kčst 17.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 15.12
One Curier65 Kčút 16.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 16.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 17.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kolektivní monografie Umělá inteligence jako (nové) médium analyzuje dopady takzvané umělé inteligence (analytické i generativní) na současnou kulturu, od vysoké ke každodenní. Zkoumá, jak se v dnešní době proměňují způsoby dělání, chápání a používání obrazů, zvuků nebo textů i širší společenské a politické implikace těchto proměn. Ohniskem jejího zájmu jsou procesy a praktiky tvořivosti, představivosti a vynalézavosti. Odmítá je interpretovat prostřednictvím zjednodušujících protikladů mezi lidským a technickým, ale zdůrazňuje naopak jejich propletenost a význam specifických historických bio-socio-technických konfigurací, jež definují formy naší subjektivity i pospolitosti.Autorky a autoři (Tomáš Dvořák, Martin Flašar, Vít Gvoždiak, Vladimír Havlík, Jana Horáková, Martin Charvát, Veronika Klusáková, Richard Müller, Noemi Purkrábková, Kateřina Svatoňová) představují bytostně interdisciplinární sondy do oblasti syntetických médií, vycházejíce z oborů literární, hudební a filmové vědy, filosofie a epistemologie, teorie médií a komunikace, teorie digitální kultury a umění. Jejich studie se zaměřují mimo jiné na problematiku reprezentace umělé inteligence ve filmové a televizní tvorbě, kompozitní fotografii, multimediální představení, strojové vidění a rozpoznávání vzorů, generativní kurátorství, generativní hudbu či na jazykové a literární kompetence velkých jazykových modelů.
EAN9788024660370
ISBN9788024660370
Rozměry205 x 136 x 16 mm
Datum vydání07. 10. 2025
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:235
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:česky