Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Scaling Up

Verne Harnish

Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

Skladem (2ks)

dalších 70-80ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí po 8.12

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání út 9.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 8.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 9.12
Zásilkovna69 Kčút 9.12
Zásilkovna SK95 Kčst 10.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.12
One Curier65 Kčút 9.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací (Průmysl 4.0, umělá inteligence,atd.) a pandemií Covid-19 potřebují jak mladé rostoucí, tak etablované firmy správné impulzy a pragmatické, snadno implementovatelné nástroje, aby byly schopné na jedné straně přežít otřesy tuzemského trhu a narůstající mezinárodní konkurenci a na druhé straně umožňovat svým manažerům rychle se přizpůsobovat novým okolnostem. Agilita je potřebná a poptávaná.
Zároveň se zdá, že si „start-upy“ pronajaly všechna klíčová témata budoucnosti pro sebe. Zároveň 9 z 10 nově založených firem zkrachuje během prvních pěti let jejich existence. Proto spousta start-upů sama o sobě nestačí pro dostatečný růst naší ekonomiky. Teprve, pokud start-up dokáže přerůst do úspěšného Scale-upu, může se projevit její ekonomický přínos.
Kniha „Scaling Up – Jak to jen pár firem zvládne…A proč ostatní ne“ se může stát vaším nepostradatelným pomocníkem a rádcem v rozvoji a udržení podnikání.
Cílem této knihy je pomoci vám obrátit to, co vám připadá jako“ kotva, která brzdí“, do vnímání „větru v zádech“ - vytvořit společnost, kde zaměstnanci jsou spokojení a opravdu aktivní ; kde zákazníci vám pomáhají dělat váš marketing a kde každý vydělává odpovídající peníze. K dosažení tohoto cíle se Scaling Up zaměřuje na čtyři hlavní oblasti rozhodování, které musí mít každá společnost správné: lidé, strategie, exekuce a hotovost. Kniha obsahuje řadu nových jednostránkových nástrojů včetně aktualizovaného Jednostránkového strategického plánu a Rockefeller Habits Checklist ™, které více než 40 000 firem po celém světě využilo k svému úspěšnému rozvoji a růstu – od velikosti jednotek milionů až po miliardy dolarů.
EAN9788027083824
ISBN9788027083824
Rozměry236 x 171 x 19 mm
Hmotnost776
Datum vydání19. 04. 2021
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Scale Up Institut
Jazyk:česky