Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Heuréka!
Tomáš BravermanJak ze startupu vybudovat scaleup
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
319 Kč
Ihned ke stažení
„Neobyčejně otevřený a autentický příběh – s konkrétními radami, spoustou inspirace i odvahou přiznat chyby.“
— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz
„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South
Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.
Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.
V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.
V knize se mimo jiné dozvíte:
- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.
Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.
— Petr Bena, vice chairman of the board Alza.cz
„Místo superlativů nabízí ‚aha‘ momenty a praktické rady z reálného byznysu.“
— Jitka Dvořáková, ex-CEO CZC.cz a bývalá regionální ředitelka MALL Group South
Myslíte si, že víte, jak zvládat růst firmy?
Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.
Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.
V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.
V knize se mimo jiné dozvíte:
- Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy.
- Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost.
- Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří.
- Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda.
- Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.
Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.
| EAN | 9788075552853 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-7555-285-3 |
| Dostupné formáty | epub|mobi |
| Datum vydání | 2025 |
| Vazba | e-book |
| Počet stran: | 256 |
| Nakladatelství: | Jan Melvil publishing |
| Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Tomáš Braverman
© 2025 Knihkupectví Daniela