Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Heuréka!

Tomáš Braverman
Cena v prodejně: 449 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-45
404

Skladem (2ks)

dalších 5-10ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí dnes

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání po 8.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAdnes

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 8.12
Zásilkovna69 Kčpo 8.12
Zásilkovna SK95 Kčút 9.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.12
One Curier65 Kčpo 8.12
Zásilkovna - domů99 Kčpo 8.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 9.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tomáš Braverman proměnil Heureku z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy. Nyní odhaluje zákulisí této cesty a sdílí jedinečné know-how o tom, jak dosáhnout firemního růstu.

V knize rozebírá výzvy i náhlé krize, kterým jako lídr musel čelit – od budování nových týmů po konkureční souboje. A na základě reálných příběhů poskytuje řadu praktických rad, například ohledně akvizic, zavádění metodiky OKR nebo vlivu datové analýzy na rozvoj firmy. Neocení je pouze vrcholoví manažeři, ale všichni, kteří chtějí úspěšně (u)řídit růst svého podnikání, projektu či týmu.

V knize se mimo jiné dozvíte: - Díky čemu Heureka obstála v konkurenci mezinárodních gigantů a během jediné dekády zdesetinásobila své příjmy. - Firemní kultura nevzniká sama, ale shora, a CEO za ni nese plnou odpovědnost. - Hromadné propouštění může být pro firmu ozdravné, i když se jí daří. - Zaměstnanci neodcházejí kvůli penězům, ale kvůli šéfům – kvalitní lídr rozhoduje o jejich setrvání víc než mzda. - Dlouhodobá strategie se nesmí stavět na zisku – skutečný kompas růstu představují metriky zaměřené na zákazníka.

Tato kniha vám ušetří spoustu přešlapů, které už autor udělal za vás.

EAN9788075552853
ISBN978-80-7555-285-3
Rozměry148 × 210 mm
Datum vydání01. 01. 2000
Vazbapevná vazba
Počet stran:256
Nakladatelství:Jan Melvil
Jazyk:česky